zondag 5 augustus 2007

New & Improved

Met in het achterhoofd dat ik nog ooit wel eens een reisje ga maken, en dat dat dan waarschijnlijk niet opnieuw in de Balkan zal zijn, heb ik me maar eens een avondje onledig gehouden met het opzetten van een nieuwe blog... welkom in Ukulore Valley :-)!

En omdat mijn verhaaltjes ook niet altijd even interessant kunnen zijn heb ik dit keer voor wat randanimatie gezorgd in de vorm van MySpace-filmpjes. Op dit moment vindt u rechts een selectie van afwisselend Reservoir Dogs en Koot & Bie, onderaan wordt er voor muziek gezorgd door The Smiths en Chumbawamba!

Mijn avonden vul ik tegenwoordig vooral met The Wire en Battlestar Gallactica, maar de pauzes vul ik met een veel belangrijker werk: het bouwen van mijn bibliotheek!!
Nu ja, ik heb het dan nog niet over de kamer waar er nog electriciteit gelegd, een plafond gestoken, en een vloer gelegd moet worden...
Maar wel over mijn online-bibiliotheek, vandaag (zondagochtend 5 augustus) zit ik aan een goei 250 boeken, en heb ik niet het minste besef van het resterende aantal... Maar u kan nu al grasduinen via logo en zoekbox hierneffes... zonder dank ;-)

Geen opmerkingen: