vrijdag 14 november 2008

Aftermezzo: Thongs in Dahab

Dahab. Ik en mijn boek maken het ons gemakkelijk, een paar kussens verder zijn Phil en Judy (57 en 53 jaar, afkomstig uit Australië *) aan een jong Brits koppel aan het uitleggen waarom zij sinds enkele jaren al vasthouden aan één bepaald merk strings, waar je die gemakkelijk via internet kan bestellen, hoe gemakkelijk ze niet zitten ("je voelt niet dat je ze aanhebt"), hoe verder ze ermee kunnen wandelen zonder dat ze er last van hebben ("gisteren nog 12 kilometer"), en dat ze dat merk strings sindsdien aan al hun vrienden en familie aanraden...

U begrijpt, dankzij Phil en Judy heb ik het moeilijk om me te concentreren.

Tot het me plots begint te dagen dat de "thongs" waarover zij het hebben waarschijnlijk geen "strings" zijn, maar het één of ander soort van schoeisel.





* Phil en Judy zijn fictieve namen, hun echte namen zijn Nick en Joan.

Geen opmerkingen: