zaterdag 6 september 2008

Tomorrow in the papers

Tonight on TV

Delicatessen, ik herinner me nog dat ik serieus onder de indruk was toen ik hem jaaaaren geleden gezien heb in't brussels filmmuseum, dit clipje verklaart al een beetje waarom, morgen weet ik weer helemaal waarom:




En nu we toch bezig zijn, vorig seizoen heeft Vijf-TV eventjes Weeds uitgezonden, om er ergens halverwege het eerste seizoen mee te stoppen.. terwijl het toch zo'n serie was waarbij ik besefte dat ik nog niet te oud ben om te leren waar de naam Pearl Jam vandaan komt, of dat bananen niet enkel de vrouw ten goede kunnen komen...




En nu we toch bezig zijn, gewoon een knap filmpje van een paar mensen die door veel te lopen, te klimmen en foto's te nemen, tonen hoe je op eigen houtje de indrukwekkende beginscene van Saving Private Ryan kan naspelen.




Geen opmerkingen: