zaterdag 26 mei 2007

De Playlist en de Rest - Dag 0

Het is nu 15.55, en ik heb vandaag het meeste tijd besteed aan het samenstellen van de playlist (*) die me zal vergezellen tijdens de volgende vier weken...

De eerste zaken die ik absoluut niet mag vergeten staan ondertussen wel al wat onwennig samen op tafel. En zelf loop ik een beetje verloren rond van kamer tot kamer om overal uit te checken of er niks staat dat toch wel levensnoodzakelijk zou kunnen zijn... de wetenschap dat er daar waarschijnlijk ook wel winkels zullen bestaan volledig in de wind slaand.

De huidige stand van zaken:

- morgen om 17.30 vertrekt het vliegtuig;
- de eerste 9 nachten zijn mijn overnachtingen al geboekt, en ik heb me moeten inhouden om niet als de beginner die ik ben alle nachten al vast te leggen om ze daarna met grote waarschijnlijkheid toch te moeten annuleren (zo vertelt men mij toch);
- mijn terugvlucht werd vorige week al geboekt, en werd gisteren ook weer geannuleerd wegens niet genoeg geïnteresseerden die om 5.30 's morgens op een maandag de afstand Istanbul - Eindhoven willen overbruggen.


Meer nieuws volgt als ik mijn eerste stapjes in Slovenië achter de rug heb!


Dirk



(*) o.a.
Born Sandy Devotional van The Triffids voor de weidse natuur momenten
Frank's Wild Years van Tom Waits voor de grauwe stadswandelingen
Sergeant Peppers van The Beatles voor de zonnige terrasjes
Surfer Rosa & Come on Pilgrim van The Pixies voor te lange trein/busreizen
The Velvet Underground & Nico for all of the above
en eigen best of's van Nick Cave (inc Grinderman), Chumbawamba en The Smiths.

Geen opmerkingen: