woensdag 30 mei 2007

Bled - Dag 4


Des avonds is het hier nog net te koud om buiten te zitten, en mijn knieën zijn kapot van een hele dag bergpaadje op en af te wandelen, kruipen, vallen, ... Nu ja... bergpaadjes, meestal is er niet veel dat er op wijst dat je over een paadje wandelt, behalve dan het feit dat het aan de ene kant redelijk tot steilerotswandachtig omhoog gaat, en aan de andere kant redelijk tot hoogtevreeswekkend naar omlaag...

Maar wat wou ik weer zeggen, ach ja, dat ik dan mijn toevlucht maar zoek tot het plaatselijke internetcafé... dat trouwens over een serieus op de zenuwen werkend toetsenbord beschikt, niet alleen is het nog steeds een qwertz-ding, maar er zijn nog meer valstrikken ingebouwd zoals onder andere een zich automatisch lockende backspace, waardoor ik al verschillende zinnen van vooraf aan ben moeten beginnen... Het cijfertoetsenbord leidt aan hetzelfde euvel (kijk maar: 0000000000000000000000000000000000000000000000000000) en de pijltjestoetsen werken helemaal niet :-)!! Nu ja, het is dan ook gratis, en er is Laško te krijgen ;-)!!

Over gratis internet gesproken, mijn huidige hostel beschikt daar ook over, de PC en toetsenbord werken zelfs prima, maar je moet wel alles rechtstaand doen, alles staat op een klein kastje in de gang :-) ... maar dat is in Villa Gorenka blijkbaar de gang van zaken, het inchecken gebeurde tussen de strijk en de kookpotten in de keuken van mijn toch minstens 70-jarige gastvrouw...

En verder, geen nieuws, heb vandaag dus de hele dag door de bergen gezworven, en vertrek morgen voor een lange bus- en treinrit naar Zagreb... Tot dan!

Geen opmerkingen: