zondag 27 mei 2007

Ljubljana - Dag 1

14:00 Hasselt
14:15 Diepenbeek
14:30 Opnieuw Hasselt... identiteitskaart vergeten
16:00 Charleroi
16:01 Paniek, alle infoborden zijn leeg...LEEG.... een stroompanne... een spontane staking... een nieuwe 9/11... toch beter naar het nieuws gekeken...
16:02 Paniek voorbij, vriendelijke infodame zegt alles ok, ik blijMet het vliegtuig landen temidden van bossen en bergen zover als het oog rijkt heeft wel iets, zelfs toen bleek dat we in een onweerachtig Brnik aangekomen waren...

19:10 Hostel Celica is een oude gevangenis waarvan de cellen ingekleed werden door plaatselijke kunstenaars, door mijn late boeking kon ik ze echter alleen door de tralies even bekijken.... misschien toch nog eens passeren voor een extra nachtje...


Ondertussen: geen regen meer, dus dadelijk op verkenning getrokken, en één uur naaankomst had ik al een eerste keer een kleine "Sara" gedaan... het regende opnieuw pijpestelen, overal kwam ik bordje Hostel Celica tegen, maar ik heb toch nog meer dan een half uur lopen zoeken :-)...

Met op de achtergrond (achter Celica bevind zich een soort legale kraakwijk) een optreden van de één of andere punk-groep ingeslapen om...

Geen opmerkingen: