maandag 28 mei 2007

Ljubljana - Dag 2

Voormiddag de stad verkent, en ik moet zeggen... Ljubljana is my kind of town: op elke hoek van elke straat, en op die straat zelf, lacht Kylie me toe vanop grote posters!
En wat doet een Dirk nog als eerste als hij ergens in een nieuwe stad is: een toren beklimmen matuurlijk :-)

Namiddag kies ik voor het aan Ljubljana grenzende park-bos. En na iets meer dan twee uur wandelen door stille bossen begint het me stilletjes te dagen dat ik me niet meer op mijn 3 kilometer route bevind, nog geen dag ver en al mijn tweede "Sara" ;-)...

Een half uur later zit ik met een geweldig smakende pint te genieten van een prachtig uitzicht van kleine dorpjes, verre bergen, een eenzaam eenzame-kerk-kleurig kerkje, een stralende zon, èn in bakken neerstromende regen...

Het moet trouwens sinds de laatste herhalingen van Baywatch geleden zijn dat ~~ zelfcensuur ~~ ik was trouwens nog vergeten te zeggen dat het mij daar alleen aan deed denken omdat ze vetraagd liepen... het was bergop ;-)

Slovenian Saussages = alles dat wij op een hotdog smijten serveren met aardappelen ipv van tussen een broodje


P.S. alle typefouten zijn trouwens te wijten aan het gebruik van een QWERTZ-klavier, nog nèt iets anders dan een QWERTY-klavier!!

Geen opmerkingen: